Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Zamknij

Wyszukiwarka

Informacje

Panorama gminy

Artykuły

  • Jesienny odbiór folii rolniczych

    Informujemy, że w związku z zadaniem w ramach projektu „Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej” zorganizowany zostanie dodatkowy – jesienny odbiór folii rolniczych.

      Odbiór odpadów jest planowany:
    • dnia 20.10.2020 r. w miejscowościach: Wola Gródecka, Wola Gródecka-Kolonia, Gródek, Gródek-Kolonia, Sowiniec, Nedeżów, Przewłoka, Wierszczyca.
    • dnia 21.10.2020 r. w miejscowościach: Szlatyn, Łubcze, Plebanka, Chodywańce, Jurów, Jarczów, Jarczów-Kolonia Pierwsza, Jarczów-Kolonia Druga, Zawady, Korhynie.


    Odpady, które będą odbierane to folie rolnicze biała i czarna, siatki i sznurki do owijania balotów, worki po nawozach i worki typu BigBag. Inne odpady nie będą odbierane!!!

    Folie rolnicze w ilości nie przekraczającej 400 kg będą odbierane bezpośrednio z gospodarstw (prosimy o wystawienie folii rolniczych przeznaczonych do odbioru przed posesję), natomiast większe ilości należy dowieźć na Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowany na wysypisku śmieci w Wierszczycy, we własnym zakresie. Punkt ten czynny będzie w dniach 20 – 21.10.2020 r. w godzinach 8:00 – 14:00 oraz po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym do końca października.

    Numer kontaktowy: 84 663 45 19.

    Prosimy o udostępnienie tej wiadomości dalej.

    Czytaj Więcej o: Jesienny odbiór folii rolniczych
  • Ograniczenia w dostępie do budynku Urzędu Gminy

    Komunikat !!!
    Ograniczenia w pracy
    Urzędu Gminy Jarczów

     

    W związku ze znacznym wzrostem zachorowań na COVID-19 informujemy, że od dnia 2 października 2020 r.

    wprowadzamy ograniczenia w dostępie do pomieszczeń biurowych Urzędu Gminy Jarczów

    Apelujemy o zgłaszanie się do urzędu wyłącznie w sprawach bezwzględnie wymagających osobistego stawiennictwa.

    Jednocześnie przypominamy o obowiązku zasłaniania ust i nosa w urzędzie i innych budynkach użyteczności publicznej.

    Poniżej podajemy dane kontaktowe, z których należy korzystać celem załatwienia swoich spraw:

    Kontakt telefoniczny:

    • 84 663 45 19 – centrala
    • 84 663 45 27 – centrala
    • 84 663 45 79 – Referat Rozwoju Gospodarczego
    • 84 663 45 06 – Fax

     

    Adres e-mail:

     

    Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP:

     

    Godziny pracy Urzędu nie zmieniają się tj.: 7:00 – 15:00

     

    Wszelkiego rodzaju wpłat prosimy dokonywać przelewem na konto Nr:

    29 9639 1035 2001 0000 0143 0001

    A opłaty za usuwanie odpadów na konto Nr:

    43 9639 1035 2006 3500 0143 0015

     

    Prosimy śledzić naszą stronę internetową oraz profil na Facebooku gdzie będziemy podawać najnowsze informacje i komunikaty.

    Czytaj Więcej o: Ograniczenia w dostępie do budynku Urzędu Gminy